Consumer Behavior - Roles in Decision Making Process of Czech Households
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00157994" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00157994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Consumer Behavior - Roles in Decision Making Process of Czech Households
Popis výsledku v původním jazyce
This book is trying to describe consumer behavior in terms of how roles in decision-making process are divided among members of households. Results are compared with stereotypes in decision-making process. Because of absence of any similar research, thisbook is focusing on formulating approach to this problematic.
Název v anglickém jazyce
Consumer Behavior - Roles in Decision Making Process of Czech Households
Popis výsledku anglicky
This book is trying to describe consumer behavior in terms of how roles in decision-making process are divided among members of households. Results are compared with stereotypes in decision-making process. Because of absence of any similar research, thisbook is focusing on formulating approach to this problematic.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-3-8383-5477-4
Počet stran knihy
80
Název nakladatele
LAP Lambert Academic Publishing (March 9, 2010)
Místo vydání
Spolková republika Německo
Kód UT WoS knihy
—