Preference spotřebitelů adrenalinové turistiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00178779" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00178779 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference spotřebitelů adrenalinové turistiky
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá problematikou adrenalinové turistiky v souvislosti s preferencemi spotřebitelů účastnících se vybraných aktivit. Statistickým zpracováním marketingového průzkumu jsou zjištěny názory respondentů na provozování adrenalinových sportů v České republice a stanoveno roční rozmezí finančních nákladů za sportovní oblečení a outdoorovou výbavu.
Název v anglickém jazyce
Consumer preferences in adrenalin tourism
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the extreme tourism in connection with the preferences of consumers participating in selected activities. Statistical processing of marketing research has identified respondents' views on extreme sports in the Czech Republic and setannual limits of the financial cost of sports clothing and outdoor wear.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků IV. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
ISBN
978-80-7248-620-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
61-69
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
4. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—