Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a agresivní obchodní praktiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00181039" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00181039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a agresivní obchodní praktiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá právními aspekty některých marketingových praktik používaných podnikateli při organizaci tzv. předváděcích akcí. Proti profesionálně, právně a psychologicky připravenému týmu stojí lidé, zejména senioři, nezvyklí na podbízivé jednánía agresivní obchodní praktiky. Pod vlivem manipulativního jednání ze strany prodávajícího spotřebitelé často uzavírají smlouvy o koupi zboží a zároveň smlouvu o půjčce s finanční institucí, která poskytuje půjčku peněz na koupi. Zatímco smlouva o koupi zboží se řídí právním režimem smlouvy uzavírané mimo provozovnu a lze od ní odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření, závazek ze smlouvy o půjčce tímto nekončí, trvá dále a spotřebiteli neplacením splátek hrozí smluvní pokuty za porušení smlouvy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and aggressive commercial practices

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with legal aspects of certain marketing practices used by entrepreneurs in the organization of so-called demonstrations. Against professionally, legally and psychologically prepared team is the people, especially senior citizens, unaccustomed to hearing suggestive and aggressive commercial practices. Under the influence of the manipulative conduct of the seller's consumers often enter into contracts for the purchase of goods, while a loan agreement with a financial institution that provides loan money to buy. While the contract for the sale of goods shall be governed by the legal regime of contracts negotiated away from business premises and may withdraw from it within 14 days of its conclusion, the commitment of the loan agreement doesnot finish, it takes further and consumer non-payment of installments threatened penalty for breach of contract.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Enterprise and Competitive Environment

  • ISBN

    978-80-7375-385-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    355-361

  • Název nakladatele

    Martin Stříž Publishing

  • Místo vydání

    Bučovice, Czech Republic

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku