Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relation between process and service logics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F13%3A00214028" target="_blank" >RIV/62156489:43110/13:00214028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361020411" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361020411</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201361020411" target="_blank" >10.11118/actaun201361020411</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Relation between process and service logics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is generally accepted that the process control of a small and medium-sized manufacturing business enterprise is the foundation of high quality care of firm's business processes. Any business process is seen as an indivisible sequence of activity stepsdesigned to perform complex business activities. In its statutory documents the company should have concise descriptions of at least the main processes, along with their contexts in a given department of the company and the employee position. The main business processes, of course many others, are not immutable, on the contrary, they are very often changing. Many processes occur, others are modified others disappear as antiquated and useless to support strategic business objectives. All this is a consequence of the firms' effort needed to maintain competitiveness in the harsh and dynamic consumer market. Business processes are not isolated, many of them are part of a relatively large process chains, so-called enterprise services, see (

  • Název v anglickém jazyce

    Relation between process and service logics

  • Popis výsledku anglicky

    It is generally accepted that the process control of a small and medium-sized manufacturing business enterprise is the foundation of high quality care of firm's business processes. Any business process is seen as an indivisible sequence of activity stepsdesigned to perform complex business activities. In its statutory documents the company should have concise descriptions of at least the main processes, along with their contexts in a given department of the company and the employee position. The main business processes, of course many others, are not immutable, on the contrary, they are very often changing. Many processes occur, others are modified others disappear as antiquated and useless to support strategic business objectives. All this is a consequence of the firms' effort needed to maintain competitiveness in the harsh and dynamic consumer market. Business processes are not isolated, many of them are part of a relatively large process chains, so-called enterprise services, see (

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    61

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    411-416

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus