Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak funguje obchod s vínem v zahraničí - díl IV. Velká Británie a Francie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F16%3A43909513" target="_blank" >RIV/62156489:43110/16:43909513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak funguje obchod s vínem v zahraničí - díl IV. Velká Británie a Francie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokusy o falšování vína jsou stejně staré jako produkce vína. Setkáváme se s nimi nejen u drobných vinařů, ale i u velkých vinařských podniků a ve vinařských zemích, jako je Francie. Následující text je pokračováním série článků s tématem praktik prodeje sudového vína a dovozu vína ve vybraných státech Evropské unie.

  • Název v anglickém jazyce

    How does the wine trading abroad - Part IV. Great Britain and France

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to introduce the attitudes towards the restrictions of improper practices or, conversely, practices supporting the sales of bulk wine and wine import in the chosen EU countries - namely, in France (F) and United Kingdom (UK). The difference between France and the Czech Republic is, besides others, in existence of the institution of inter - branch association of producers and wine traders (Association Nationale Inteprofessionnelle), which actively supervises the mutual trade. Annual and multi - annual contract must be signed by both parties. In Great Britain the HM Revenue & Customs (HMRC) regulates the duties, excise duty tax and VAT. Industry self-regulation by the Wine and Spirit Trade Association (WSTA) also helps to maintain standards, as well as representing the interests of wine trade businesses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vinařský obzor

  • ISSN

    1212-7884

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    109

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    457-461

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus