Global essay mills survey: Results from the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43913666" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43913666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://plagiarism.pefka.mendelu.cz/files/proceedings18.pdf" target="_blank" >https://plagiarism.pefka.mendelu.cz/files/proceedings18.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Global essay mills survey: Results from the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Cheating students is a widespread problem. Following this, a project called Global Essay Mills Survey (GEMS) was launched to explore student self-reported use of essay mills and associated sites or companies. This paper deals with cheating students in the Czech Republic and shows results from data collected through GEMS. More than 500 respondents answered questions related to contract cheating - students' motivation, circumstances, experience and opinions.
Název v anglickém jazyce
Global essay mills survey: Results from the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Cheating students is a widespread problem. Following this, a project called Global Essay Mills Survey (GEMS) was launched to explore student self-reported use of essay mills and associated sites or companies. This paper deals with cheating students in the Czech Republic and shows results from data collected through GEMS. More than 500 respondents answered questions related to contract cheating - students' motivation, circumstances, experience and opinions.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů