Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Global essay mills survey: Results from the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43913666" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43913666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://plagiarism.pefka.mendelu.cz/files/proceedings18.pdf" target="_blank" >https://plagiarism.pefka.mendelu.cz/files/proceedings18.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Global essay mills survey: Results from the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cheating students is a widespread problem. Following this, a project called Global Essay Mills Survey (GEMS) was launched to explore student self-reported use of essay mills and associated sites or companies. This paper deals with cheating students in the Czech Republic and shows results from data collected through GEMS. More than 500 respondents answered questions related to contract cheating - students&apos; motivation, circumstances, experience and opinions.

  • Název v anglickém jazyce

    Global essay mills survey: Results from the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Cheating students is a widespread problem. Following this, a project called Global Essay Mills Survey (GEMS) was launched to explore student self-reported use of essay mills and associated sites or companies. This paper deals with cheating students in the Czech Republic and shows results from data collected through GEMS. More than 500 respondents answered questions related to contract cheating - students&apos; motivation, circumstances, experience and opinions.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů