Zpracování osobních a neosobních údajů v prostředí fakulty - oddělení public relations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F20%3A43918862" target="_blank" >RIV/62156489:43110/20:43918862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2020.pdf" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpracování osobních a neosobních údajů v prostředí fakulty - oddělení public relations
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje problematiku zpracování osobních a neosobních údajů v souladu s General Data Protection Regulation (GDPR) a nastavenými postupy v rámci fakultního prostředí. Fakulty, potažmo univerzity, zpracovávají velké množství osobních údajů studentů, a údajů při komunikaci s partnery (firmy, instituce). Taktéž realizují velké množství propagačních akcí a to jak fyzicky, tak za pomoci sociálních sítí. Ve všech těchto případech dochází ke sběru, zpracování, uveřejňování (uchování) osobních a neosobních údajů. Avšak ne všechny procesy jsou na tuto skutečnost plně optimalizovány, zejména ve spojitosti s uveřejňováním těchto údajů v rámci elektronických médií (webové stránky, sociální sítě). Cílem příspěvku je popsat současný stav implementace GDPR do procesů PR fakulty a sestavit metodický rámec popisující efektivní práci s osobními a neosobními údaji, vč. jejich dalšího zpracování.
Název v anglickém jazyce
Processing of personal and non-personal data in the faculty enviroment - public relations department
Popis výsledku anglicky
The article describes the issue of processing personal and non-personal data in accordance with the General Data Protection Regulation (GDPR) and established procedures within the faculty environment. Faculties and universities, respectively, process a large amount of personal data of students and data when communicating with partners (companies, institutions). They also carry out a large number of promotional events, both physically and with the help of social networks. In all these cases, personal and non-personal data are collected, processed and published. However, not all processes are fully optimized for this fact, especially in connection with the publication of this data on electronic media (websites, social networks). The aim of the paper is to describe the current state of GDPR implementation in the processes of the PR faculty and to compile a methodological framework describing effective work with personal and non-personal data, incl. their further processing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2020: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-87952-33-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
38-46
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
14. 12. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—