Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Agile Transfer Process Model to Help Ensure Successful Learning Transfer from Theory to Practical Application on The Job

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F24%3A43925216" target="_blank" >RIV/62156489:43110/24:43925216 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.61707/467kj630" target="_blank" >https://doi.org/10.61707/467kj630</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.61707/467kj630" target="_blank" >10.61707/467kj630</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Agile Transfer Process Model to Help Ensure Successful Learning Transfer from Theory to Practical Application on The Job

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Most employees no longer have constant working conditions. In fact, the world of work is subject to constant change. Conseque ntly, successful learning transfer is becoming a central requirement for continuing vocational training (CVT). In this article, evaluation tools and learning transfer tools are outlined in their historical development and their application in practice is discussed. The author&apos;s empirical study cited in the article shows that there is a considerable gap between the theoretical findings and their practical implementation in practice. The author developed an agile learning transfer process model that provides an opportunity to close the existing gap between theoretical knowledge and its lack of practical application. The developed learning transfer process model is agile and flexible in its handling and at the same time achieves a high degree of efficiency.

  • Název v anglickém jazyce

    Agile Transfer Process Model to Help Ensure Successful Learning Transfer from Theory to Practical Application on The Job

  • Popis výsledku anglicky

    Most employees no longer have constant working conditions. In fact, the world of work is subject to constant change. Conseque ntly, successful learning transfer is becoming a central requirement for continuing vocational training (CVT). In this article, evaluation tools and learning transfer tools are outlined in their historical development and their application in practice is discussed. The author&apos;s empirical study cited in the article shows that there is a considerable gap between the theoretical findings and their practical implementation in practice. The author developed an agile learning transfer process model that provides an opportunity to close the existing gap between theoretical knowledge and its lack of practical application. The developed learning transfer process model is agile and flexible in its handling and at the same time achieves a high degree of efficiency.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Religion

  • ISSN

    2633-352X

  • e-ISSN

    2633-3538

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    701-716

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus