Technical innovations for education program ARI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F14%3A00227964" target="_blank" >RIV/62156489:43210/14:00227964 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technical innovations for education program ARI
Popis výsledku v původním jazyce
This paper aims to introduce the reader the reader with technical innovations for students in program Automation Management and Informatics (ARI). The aim of this technical innovation is what most students to better knowledge of the practice. The articles will describe the two technical innovations for students of ARI. First is only an innovation old experiment and second experiment was created completely new. Both innovations were performed using components and software from the Czech company Moravia Instrument. The reason for choosing elements from Moravia Instrument will be described in one chapter of this article. In chapter results are detail described technical solutions and guidance and the possibility for each task. In conclusion, can find evaluation of tasks after introduction into education where students work with them directly.
Název v anglickém jazyce
Technical innovations for education program ARI
Popis výsledku anglicky
This paper aims to introduce the reader the reader with technical innovations for students in program Automation Management and Informatics (ARI). The aim of this technical innovation is what most students to better knowledge of the practice. The articles will describe the two technical innovations for students of ARI. First is only an innovation old experiment and second experiment was created completely new. Both innovations were performed using components and software from the Czech company Moravia Instrument. The reason for choosing elements from Moravia Instrument will be described in one chapter of this article. In chapter results are detail described technical solutions and guidance and the possibility for each task. In conclusion, can find evaluation of tasks after introduction into education where students work with them directly.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PEFnet 2014
ISBN
978-80-7509-152-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
74
Strana od-do
57-57
Název nakladatele
Mendel University Press
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—