Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití koní ve venkovském cestovním ruchu - charakteristika nabízené služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F15%3A43908278" target="_blank" >RIV/62156489:43210/15:43908278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití koní ve venkovském cestovním ruchu - charakteristika nabízené služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci dotazníkového průzkumu provedeného na Mendlově univerzitě v Brně v roce 2009 zaměřeného na provozy venkovské turistiky využívajících při svých službách pro návštěvníky chovu koní (průzkumu se zúčastnilo 43 majitelů provozů z celé České republiky)bylo zjištěno preferování celoroční nabídky poskytovaných služeb - jízdy na koni (67 %). Klientela preferuje krátké vyjížďky do okolí farem (86 %) v délce do 2 hodin (77 %). Nejdůležitější formou propagace je v současné době internet (81 %). Dvě třetinyprovozovatelů (67 %) se kloní k využívání rodinných příslušníků při svém podnikání., Tábor - 9. a 10. duben 2015

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of horses in rural tourism - characterization of offered service "horse riding"

  • Popis výsledku anglicky

    In a research via questionnaire survey which run on Mendel University in Brno in 2009 and which covered farms aimed on utilization of horses in rural tourism (together 43 subjects from whole territory of the Czech Republic) a preference of year-round offer of services - horse riding was found out (67 %). Short rides to farm's surroundings (86 %) in length up to 2 hours (77 %) are preferred. The most important form of advertising it is internet (81 %). Two thirds of owners/runners (67 %) prefer to employown family members.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GG - Chov hospodářských zvířat

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu: sborník recenzovaných příspěvků ze 4. mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-7510-140-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    184-190

  • Název nakladatele

    Ústav lázeňství gastronomie a turismu, FPF, SU Opava

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Tábor

  • Datum konání akce

    9. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku