Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43917550" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43917550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Governance stojí na odvaze převzít odpovědnost za rozvoj a směřování území, která je pevnější v území, vykazující silnou lokální identitu. Místní akční skupiny se staly nástrojem podpory venkovské governance i v Českém prostředí po roce 2004. Příspěvek si proto klade za cíl odhalit jakým způsobem a zda vůbec MAS podporují svými aktivitami lokální identitu. Prostřednictvím analýzy strategií, projektů spolupráce a rozhovory s vybranými MAS Jihočeského kraje jsme zjistili, že MAS si úlohu v této oblasti uvědomují. Podpora lokální identity je obsažena v jejich strategiích, loga a názvy institucí mají předpoklad identitu cíleně budovat. MAS využívají i další nástroje komunikačního mixu, avšak dostatečně nenaplňují potenciál pořádání akcí. Realizované projekty spolupráce byly primárně zaměřeny na oblasti, které pomáhají místní identitu upevňovat (cestovní ruch, kulturní dědictví, tradice).

  • Název v anglickém jazyce

    Strengthening of Local Identity Through Governance and Marketing: Case Study the South Bohemian Region

  • Popis výsledku anglicky

    Governance is based on the courage to assume responsibility for the development and direction of a territory that is stronger in an area, where a strong local identity is present. The LAGs have become an instrument of support for rural governance also in the Czech environment after 2004. Therefore, the paper aims to reveal how and whether the LAGs support local identity through their activities. Based on analysis of strategies, cooperation projects and interviews with selected LAGs of the South Bohemian Region, we found that LAGs are aware of the role in this topic. Local identity support is included in their strategies; the logos and names of institutions have the prerequisite to build identity. LAGs also use other tools of the communication mix, but they do not sufficiently fulfil the potential of organizing events. The implemented cooperation projects were primarily focused on areas that help to strengthen local identity (tourism, cultural heritage, traditions).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region in the development of society 2019: Proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7509-709-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    432-442

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku