Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ekonomika dřevostaveb 1. část (Podpora výroby a prodeje) - monografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F06%3A00099500" target="_blank" >RIV/62156489:43410/06:00099500 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ekonomika dřevostaveb 1. část (Podpora výroby a prodeje) - monografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce se zabývá zlepšením odbytu dřeva v ČR prostřednictvím zvýšení objemu výroby a prodeje dřevostaveb. S tím souvisí i řešení bytové problematiky zlevněním rodinných domů a snížení znečišťování životního prostředí používáním ekologických a přirozeně obnovitelných materiálů a surovin při výstavbě. Výsledky jsou zjištěny na základě analýzy ekonomických ukazatelů, marketingového chování a strategie public relations firem, které dřevostavby vyrábějí či dodávají, a dále pomocí průzkumu informovanostia názorů veřejnosti. Získané výsledky jsou převedeny do konkrétních praktických opatření, která jsou provozně použitelná.

  • Název v anglickém jazyce

    Economics of wooden constructions 1.part

  • Popis výsledku anglicky

    This project concerns with improvement of wood market in the Czech Republic by means of increasing in production and selling wooden constructions. With that is related also solution of housing problematic with reducing the price of detached houses and decreasing of environment polluting by use ecological and naturally renewable materials and raw material in the construction process. Results are found out on the basis on analysis of economic indicators, marketing behavior and public relations strategy ofcompanies, which produce or provide wooden constructions, further by assistance of public opinion and knowledgeableness. Acquired results are transferred into concrete practical measures, which are applicable in practice.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7375-015-5

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy