Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of the Laboratory and Field Tests Used for Pavement Design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F12%3A00194184" target="_blank" >RIV/62156489:43410/12:00194184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of the Laboratory and Field Tests Used for Pavement Design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many present empirical design methods are based on CBR tests of underlying soils -- pavement subgrade. On site testing consists of different methods, and obviously there are problems to compare these two approaches. The authors deal with the comparison of testing carried out both on site and in a laboratory that is performed to determine deformation characteristics of the materials. These are consequently verified for use in numerical FEM models. The results of this comparison are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of the Laboratory and Field Tests Used for Pavement Design

  • Popis výsledku anglicky

    Many present empirical design methods are based on CBR tests of underlying soils -- pavement subgrade. On site testing consists of different methods, and obviously there are problems to compare these two approaches. The authors deal with the comparison of testing carried out both on site and in a laboratory that is performed to determine deformation characteristics of the materials. These are consequently verified for use in numerical FEM models. The results of this comparison are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01020326" target="_blank" >TA01020326: Optimalizace procesu návrhu a realizace vozovek nízkokapacitních komunikací.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Road and Rail Infrastructure, Proceedings of the Conference CETRA 2012

  • ISBN

    978-953-6272-49-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    373-379

  • Název nakladatele

    Department of Transportation Faculty of Civil Engineering University of Zagreb

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

    Dubrovnik

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku