Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komprimační bočnice ložného prostoru forwarderu LVS 511 Novotný

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F16%3A43910251" target="_blank" >RIV/62156489:43410/16:43910251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komprimační bočnice ložného prostoru forwarderu LVS 511 Novotný

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Korba na zadním ložném prostoru forwarderu je uložena na koulích průměru 60mm a přesahuje na tomto konci o 340mm. Ve přední části korba dosedá na trojúhelníkové stojky ve vazbě na boční síly při jízdě a přesnosti dosednutí. Přední část je vyztužena tvarovým plechem, s ohledem na tlaky od hydraulických válců, zadní část je také vyztužena proti reakcím od válců a od hmotnosti nákladu a korby. Výška stojek rámu nad původním podvozkem je dána zavěšením hydraulických válců zdvihu a uchycením kinematiky zdvihu. Vše je těsně nad původním rámem stroje a šasi je uvnitř původních klanic. Takže místa je zde málo. Je možno využít ve vazbě na kolový nebo pásový podvozek. Rám je přichycen šroubovanými svorkami nad stojkami tak, jako je přichycena dnes třetí klanice u výsuvného zadního dílu původního rámu. Pro umístění korby co nejníže nad původním rámem je zvolena varianta řešení s tvarovaným dnem. Dno korby je v přední části ploché, u uchycení táhla je výčnělek s pozvolnou šikminou. V zadní části dna korby je žlab pro komprimaci zadní části vleku. Korba má rám šasi z jeklů 160x90x5. Na obou koncích jsou plechové rámy, které obsahují hydraulické válce ovládání klanic a klouby pro tyto klanice. Dno korby tvoří dva tvarované plechy. Výška nejvyšší části dna (rovného předního plechu) nad původním rámem je 481mm. Přední je pro rovné dno a má navařen tvarový plech kvůli uchycení tažných členů. Zadní plech je tvarovaný do žlabu. Plechová dna mají ve spodní části konzolovou výztuhu převážně z výpalku plechů nebo z upraveného jeklu. Komprimační bočnice jsou tvořeny krajními bočnicemi a propojeny trubkovými polotovary. Vyztuženy jsou plechovými výpalky pro podporu plechové výplně. Bočnice jsou tvarově uzpůsobeny pro komprimaci, jsou identické a zaměnitelné. Výška bočnic nad dnem v kolmém stavu je 1100mm a šířkově jsou stejné jako je příčný obrys vleku 1870mm. Bočnice lze rozevřít od největší šířky rozevření 2817mm.

  • Název v anglickém jazyce

    The compression side loading area forwarders Novotny LVS 511

  • Popis výsledku anglicky

    The main body of a ship in the rear cargo space forwarder is stored on a 60 mm diameter sphere and beyond at this end about 340 mm. In front of the hull sits on a triangular pillars in relation to the lateral forces when driving and precision fit. The front is reinforced positive plate, with regard to pressures from the hydraulic cylinders, the rear section is also reinforced against reactions from the cylinder and the load weight and bucket. The height of the original props frame chassis is based suspension stroke hydraulic cylinders and attachment kinematics stroke. Everything is just above the main machine frame and chassis inside the original stanchions. So there is little space. It can be used in connection with the wheeled or tracked chassis. The frame is attached by bolted clamps the uprights so as attached nowadays third stanchion withdrawable rear part of the original frame. For the location of the bucket as low as possible over the original frame is selected solution with a shaped bottom. The bottom of the bucket in front of the flat, with mounting rod is a projection with a gradual slant. In the rear of the hull bottom is the trough for compressing the rear of the tow. The hull has a chassis frame of hollow sections 160x90x5. At both ends of the sheet metal frames, which comprise hydraulic cylinders control stanchions and joints for these stanchions. The bottom of the hull consists of two shaped plates. The height of the highest portion of the base (equal front plate) above the original frame is 481 mm. The front is a flat bottom and a metal plate welded shape due to mounting tension members. The rear sheet is shaped into a trough. The sheet metal bottom having bottom bracket stiffener predominantly of stillage plates or modified hollow.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04020087" target="_blank" >TA04020087: Vývoj a výroba variabilního vyvážecího traktoru se zaměřením na ekologickou čistotu prací a efektivní zpracování biomasy v lesním hospodářství.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    LVS 511 Novotný

  • Číselná identifikace

    LVS 511 Novotný

  • Technické parametry

    Základní technické parametry forwarderu jsou: celková délka = 6,950 - 7,750 m, šířka = 1,860 m, pásový podvozek, jeřáb - dosah a zdvihový moment = Cranab FC45 T, 45,6 kNm, 6,1 m, motor (typ a výkon) Cummins B3.3 55 kW/2600 ot/min, 283 Nm/1600 ot/min, pojezdová rychlost s nákladem po rovině = 5 km/h. Kontaktními osobami pro jednání jsou autoři - Jindřich Neruda a Radomír Ulrich, Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1, 613 00 Brno. Smlouva o další výrobě byla uzavřena se Strojírnou Novotný, s.r.o., IČO 26819678

  • Ekonomické parametry

    Očekáváme, že pozitivní vliv výsledků projektu na vznik nových pracovních míst a zvýšení tržeb nastane až v roce 2020 a dále po zahájení výroby. Na základě ohlasu, které jsme získali během prezentací nově vyvinutých výrobků na tuzemských a zahraničních odborných veletrzích v r. 2015 - 2016, důležitý pro trh bude SkogsElmia Švédsko 2019 kde očekáváme první reálné objednávky. Po zahájení výroby v roce 2020 očekáváme zvýšení tržeb minimálně o 10 % a vytvoření 2 nových pracovních míst.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    26819678

  • Název vlastníka

    Strojírna Novotný s.r.o.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem