Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a podniková logistika jako podpůrné metodické disciplíny v procesu plánování a řízení dřevařské frimy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F99%3A42100002" target="_blank" >RIV/62156489:43410/99:42100002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a podniková logistika jako podpůrné metodické disciplíny v procesu plánování a řízení dřevařské frimy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Významnými se dnes stávají pojmy trh, kapitál a peníze. Rozvíjí se nové disciplíny, jako marketing, logistika, management, reingeneering, projektové řízení a další. Všechny tyto disciplíny sledují a řeší jediný cíl: Zajistit vysoce efektivní a promyšlenéfungování firmy, zahrnující všechny její aktivity, a to se vysokou mírou prosperity a stability v tržním prostředí. Příspěvek je věnován marketingu a podnikové logistice, jejich nástrojům, principům a možnostem uplatnění v řízení dřevařské frimy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and business logistics as supporting methodical disciplines in the process of planning and management of a woodworking company

  • Popis výsledku anglicky

    Conceptions such as market, capital and money are of particular importance at present. New disciplines have developed (e.g. marketing, logistics, management, reengineering, project management atc.). All the disciplines study the only objective, viz. to ensure the highly effective and well-considered functioning of a company covering all its activities on the basis of high prosperity nad stability in the market environment. The paper is focused on marketing and business logistics, their tools, principlesand possibilities of applying in the management of a wood-processing company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika a riadenie podnikov DSP

  • ISBN

    80-228-0847-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    TU Zvolen

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku