Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj psychosociální kompetence začínajících akademických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F06%3A00130900" target="_blank" >RIV/62156489:43670/06:00130900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj psychosociální kompetence začínajících akademických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci rozvojového programu MŠMT ČR byl v roce 2005 na Institutu celoživotního vzdělávání MZLU v Brně vytvořen a v praxi realizován vzdělávací program ke zvyšování pedagogické kompetence začínajících akademických pracovníků na MZLU v Brně. Jeho součástíbyl též psychosociální okruh. V jeho rámci byli účastníci vzdělávacího programu záměrně rozvíjeni v oblasti jejich psychosociální kompetence. Příspěvek vysvětluje jak vymezení výukových cílů stěžejní části vzdělávacího programu, tak i obsahu, použitýchforem a metod. Opomenuty nejsou ani výsledky evaluace psychosociálního okruhu vzdělávacího programu.

  • Název v anglickém jazyce

    DEVELOPMENT OF PSYCHOSOCIAL COMPETENCE OF THE STARTING ACADEMIC

  • Popis výsledku anglicky

    The background educational course of development of pedagogic professional competence of the starting academic of MUAF Brno has been prepared and realised with the framework of the development program of the MEYS CR in the year 2005 by the ILL MUAF Brno.The psychosocial themes were made up as a part of the competence. Trainess were intentionally prepared in their psychosocial competence. The aim of the article is an explanation of the theoretical base of the educational aims and its subject matter of the maim part of the educational program also there are described the education forms and methods. There are not leave out the results of the evaluation of psychosocial themes of the education program.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    17. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku