Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe studentů u vybraných složek profesních kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165509" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebereflexe studentů u vybraných složek profesních kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá sebereflexí studentů bakalářského studijního programu Specializace v pedagogiceve studijních oborech Učitelství odborných předmětů a Učitelství praktického vyučování a odbornéhovýcviku u vybraných složek profesních kompetencí. Uvedené výsledky byly získány v rámci interníhovýzkumu ICV "Aktualizace vzdělávacích potřeb studentů ICV MZLU v Brně vzhledem k možnostemvzdělávací instituce a požadavkům praxe", ve kterém studenti mimo jiné hodnotili i vlastní úroveňvybraných složek profesních kompetencí. Příspěvek je zaměřen na komparaci sebereflexe studentůu obou výše uvedených studijních oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Reflection of Students in Selected Components of Professional

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with self-reflection students of bachelor's degree program in Specialisation in Pedagogy in study programmes 'Teaching vocational subjects' and 'Teaching practical lessons and training in selected components of professional competencies'. The results were obtained in an internal research of ILL of Mendel University in Brno 'Update of educational needs of students at ILL MUAF Brno with respect to the possibilities of the educational institution and requirements of the practice',where students also evaluated and their level of selected components of professional competence. The paper is focused on comparing students' self-reflection in both of the fields of study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICOLLE 2010

  • ISBN

    978-80-7302-154-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Publishing by Konvoj spol.s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku