Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907185" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907185 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá problematikou sociálního fungování adolescentů s psychickými potížemi. Úžeji se zaměřuje na oblast vzdělávání těchto jedinců a snaží se zmapovat, nakolik psychické potíže ovlivňují jejich školní život. Výzkumná sonda je provedena na souboru adolescentů ze studie ELSPAC, posuzovány jsou relevantní indikátory z dotazníkového šetření v 15 letech. Předložené výsledky by měly vést k zamyšlení pedagogů nad přístupem k této specifické skupině žáků a jejich rodičům.

  • Název v anglickém jazyce

    How are students with mental difficulties getting on at school?

  • Popis výsledku anglicky

    The theme deals with social functioning of adolescents with mental disorders problems. Particularly, it focuses on education area within these individuals and tries to observe how mental disorders can influence their school life. Research is carried outon the sample of adolescents who have participated in project ELSPAC (European Longitudinal Study of Parenthood and Childhood). Relevant indicators are evaluated from surveys in the age of 15-years old. The final results could lead to reflection of pedagogues about their approach to the specific group of students and their parents.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    13-18

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly