Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907185" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907185 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá problematikou sociálního fungování adolescentů s psychickými potížemi. Úžeji se zaměřuje na oblast vzdělávání těchto jedinců a snaží se zmapovat, nakolik psychické potíže ovlivňují jejich školní život. Výzkumná sonda je provedena na souboru adolescentů ze studie ELSPAC, posuzovány jsou relevantní indikátory z dotazníkového šetření v 15 letech. Předložené výsledky by měly vést k zamyšlení pedagogů nad přístupem k této specifické skupině žáků a jejich rodičům.
Název v anglickém jazyce
How are students with mental difficulties getting on at school?
Popis výsledku anglicky
The theme deals with social functioning of adolescents with mental disorders problems. Particularly, it focuses on education area within these individuals and tries to observe how mental disorders can influence their school life. Research is carried outon the sample of adolescents who have participated in project ELSPAC (European Longitudinal Study of Parenthood and Childhood). Relevant indicators are evaluated from surveys in the age of 15-years old. The final results could lead to reflection of pedagogues about their approach to the specific group of students and their parents.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání
ISBN
978-80-7509-256-4
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
13-18
Počet stran knihy
299
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—