Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti profesního vzdělávání učitelů středních škol na Mendelově univerzitě v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F16%3A43909596" target="_blank" >RIV/62156489:43670/16:43909596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti profesního vzdělávání učitelů středních škol na Mendelově univerzitě v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje aktuálnímu tématu profesního vzdělávání učitelů středních škol. Pozornost je věnována přípravnému vzdělávání učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odborného výcviku a následné podpoře absolventů - začínajících učitelů při nástupu do pedagogické praxe. Na základě teoretických východisek vyplývajících zejména ze strategických dokumentů české vzdělávací politiky, požadavků Akreditační komise ČR je reflektována Rámcová koncepce přípravného vzdělávání učitelů základních a středních škol. V návaznosti na pregraduální přípravu budoucích učitelů je řešena otázka jejich podpory v začátcích profesní dráhy a možnosti dalšího profesního vzdělávání v prostředí vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Professional Training of Secondary School Teachers at Mendel University in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the current issue of professional training of secondary school teachers. Attention is paid to the initial training of vocational teachers and teachers of practical and vocational training subjects and following support of the graduates - beginning teachers when starting teaching career. Based on the theoretical principles resulting mainly from strategic documents of the Czech educational policy requirements of the Accreditation Commission of the Czech Republic are reflected in the Framework concept of primary and secondary school teacher education. Following the undergraduate training of future teachers a question of their support in the early period of their careers and the possibility of further professional development in the Institute of Lifelong Learning at Mendel University in Brno is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016

  • ISBN

    978-80-7509-426-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    54-64

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    13. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku