Evaluace poradenských služeb na veřejné vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F20%3A43918103" target="_blank" >RIV/62156489:43670/20:43918103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/205/pdf_47" target="_blank" >http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/205/pdf_47</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace poradenských služeb na veřejné vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku je představit systém poradenství na konkrétní veřejné vysoké škole, přičemž důraz je kladen na poradenství pro studenty se specifickými potřebami. Jedná se mimo jiné o oblast, která úzce souvisí se zajišťováním a hodnocením kvality na vysokých školách v České republice a je financována z rozpočtu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na podzim 2019, jehož předmětem bylo zjistit míru spokojenosti studentů se specifickými potřebami se službami Poradenského a profesního centra, které tuto agendu obvykle na vysokých školách zajišťuje. Výsledky průzkumu poukazují na pozitivní i negativní stránky realizace těchto aktivit a mohou být zdrojem inspirace pro další práci, zlepšování a zkvalitňování služeb podobných poradenských center.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Counseling Services at a Public University
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to introduce the system of counseling at a specific public university. Emphasis is here placed on counseling for students with special needs. Among other things, this is an area that is closely related to quality assurance and evaluation at universities in the Czech Republic and is financed from the budget of the Ministry of Education, Youth and Sports. The paper contains the results of a questionnaire survey conducted in the autumn of 2019. The subject of this survey was to determine the degree of satisfaction of students with special needs with the services of the counseling center, which usually provides this agenda at universities. The results of the survey point to the positive and negative aspects of the implementation of these activities and can be a source of inspiration for further work, improvement and improvement of similar counseling center services.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích
ISSN
2570-7612
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
64-80
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—