Teoretické přístupy využívané v koučinku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43922906" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43922906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/281-1634/pdf_45" target="_blank" >http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/281-1634/pdf_45</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretické přístupy využívané v koučinku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o rozdílných přístupech využívaných v koučovací praxi. Koučink je v textu pojímán jako metoda rozvoje dospělých založená na vztahu kouče a koučovaného. Blíže jsou popsány klasický přístup, přístup transakční analýzy, neuro-lingvistické programování, systemický přístup, psychoanalýza, kognitivně-behaviorální přístup a přístup využívající MBTI.
Název v anglickém jazyce
Theoretical approaches used in coaching practice
Popis výsledku anglicky
The article discusses the different approaches used in coaching practice. Coaching is conceived in the text as a method of adult learning based on the relationship between the coach and the coachee. The classical approach, the transaction analysis approach, the neuro-linguistic programming, the systemic approach, psychoanalysis, the cognitive-behavioural approach and the MBTI approach are described in more detail.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích
ISSN
2570-7612
e-ISSN
2570-7612
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
9-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—