Nové marketingové strategie podniku Pliva - Lachema, a. s. po integraci do chorvatské společnosti Pliva d. d.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500003" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové marketingové strategie podniku Pliva - Lachema, a. s. po integraci do chorvatské společnosti Pliva d. d.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek mapuje historii, popisuje historický vývoj a charakterizuje současnou situaci brněnské farmaceutické a chemické akciové společnosti PLIVA - Lachema a. s. a dále analyzuje nové marketingové strategie podniku po integraci do silné chorvatské společnosti PLIVA d. d.
Název v anglickém jazyce
New marketing strategy of Pliva -Lachema, a.s. after the integration into the Croatian concern Pliva d.d
Popis výsledku anglicky
The article in brief describes the history and development pharmaceutics and chemicals company PLIVA - Lachema a. s. in Brno, analyses the inherence and describes new business strategy of firm after the integration into the Croatian concern PLIVA d. d.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník referátů z mezinárodní konference Systémové řízení, Brno 2002
ISBN
80-210-2831-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
553-558
Název nakladatele
Ekonomicko správní fakulta Masarykovy univerzity v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
12. 6. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—