Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam odbytových organizací v obchodní vertikále

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500028" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500028 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:_____/02:1415019

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam odbytových organizací v obchodní vertikále

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika odbytu zemědělských komodit po období transformace zemědělství v zemědělství dnešního typu je stále vážnější a nabírá na významu právě v těchto dnech. Článek rozebírá současnou situaci na trhu s vybranými zemědělskými komoditami. Poukazuje na nevšední význam kooperace mezi prvoproducenty jako na nezbytný faktor úspěšného přežití těchto podniků na trhu. Zabývá se fungováním již vzniklých subjektů účastnících se koncentrovaného procesu odbytu zemědělské produkce.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of the marketing organisations in the business vertical

  • Popis výsledku anglicky

    One of the critical points at agro-market is an agricultural commodities sale, especially at present when the Czech Republic is preparing entry to EU. It analyses situation at the market with selected commodities. One of the possibilities how to sell theproduction is the commodity dealing by marketing organisations. The aim of the article is to feature at the importance of these organisations and indicate their activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QC1415" target="_blank" >QC1415: Analýza významu odbytových organizací, jejich funkcí a právního postavení na trhu s agrárními produkty a identifikace vztahů center a komoditních burz</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník vedeckých prác z medzinárodných vedeckých dní 2002, Ekonomika a manažment podnikov v procese globalizácie, Manažment a marketing

  • ISBN

    80-8069-027-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    258-262

  • Název nakladatele

    Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, Fakulta ekonomiky a manažmentu

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    16. 5. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku