Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie výrobců vína při vstupu LR do EU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11200002" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11200002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie výrobců vína při vstupu LR do EU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek charakterizuje strukturu oboru vinohradnictví LR před vstupem republiky do EU. Stručně charakterizuje 4 kategorie pěstitelů vinné révy podle výměry vinic a podle roční výroby vína při možných nejnižších, průměrných a nejvyšších hektarových výnosech hroznů. Na základě těchto údajů uvádí budoucí výrobu vína v LR a její podíl na úhradě tuzemské spotřeby ve výši 50,4-65,0 %. Základní strategie doporučená všem podnikatelským subjektům je strategie udržení zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategies of wine producers in relation to the entry of the Czech Republic to the European Union

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the structure of sector of Viniculture in the Czech Republic before the entry of our republic to the European Union. The paper summarizes 4 categories of grape producers, based on the area of grapery and annual production of wine baseThe paper describes the structure of sector of Viniculture in the Czech Republic before the entry of our republic to the European Union. The paper summarizes 4 categories of grape producers, based on the area of grapery and annual production of wine based on low, average and high of grape yield, which can be expect. The paper indicates, following this dates, a future production of wine in the Czech Republic and its share on domestic consumption. This share is 50.4-65.0 %. The basic strategy, which is recommended to all companies, is the strategy of -keep customers up-.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne problémy manažmentu a marketingu vo výučbe na vysokých školách

  • ISBN

    80-8069-284-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    92-95

  • Název nakladatele

    FEM SPU v Nitre

  • Místo vydání

    FEM SPU v Nitre

  • Místo konání akce

    FEM SPU v Nitre, Nitra

  • Datum konání akce

    23. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku