Moderní metody strategického rozhodování k získávání nových obchodních příležitostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11200008" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11200008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní metody strategického rozhodování k získávání nových obchodních příležitostí
Popis výsledku v původním jazyce
Ve vědeckém příspěvku jsou publikovány výsledky výzkumu EP12/2001-2003 a výzkumného záměru GAMSM 4300007 se zaměřením na využívání moderních přístupů a metod řešení rozhodovacích procesů s využíváním PC sítě a nových informačních technologií, a to v souvislosti s aplikací výsledků výzkumu EP7260 formulující metodiku a algoritmus tvorby, implementace a změn podnikatelských strategií. Cílem příspěvku je uvedení výsledků analýzy přístupů a metod ve strategickém rozhodování vybraných podnikatelských subjektů s agrárním předmětem činnosti s jejich reakcemi na rychle se měnící prostředí managementu v důsledku globalizace tržního prostředí, rozvoje moderních informačních technologií i potřeby harmonizace procesů s EU, do které má být postupně ČR začleněna. Předmětem analýzy byly středně velké a velké podnikatelské subjekty, které mají složitější a rozsáhlejší předmět činnosti, vyžadující náročnější systémy řízení a využívající moderní technické prostředky řízení a komunikace, zejména e-busine
Název v anglickém jazyce
Modern methods of strategic decision-making for the obtaining new business opportunities
Popis výsledku anglicky
In the scientific contribution are presented results of researches EP12/2001-2003 and GAMSM4300007 focused on using up-to-date admissions and methods of solving of decision making processing using PC network and new information technology, i.e. in connection with application of results of research EP7260 formulating methodology and algorithm of creation, implementation and changes of business strategies. The aim of the paper is to show results of analysis of admissions and methods in strategic decision-making of chosen businesses with agrarian activity and to publish their reactions to the rapid changing management environment as a result of globalization of market place, advancement of modern information technology and needs of processes harmonizationwith EU. Middle-sized and large-sized businesses with extensive activities were analyzed, which ask to use comprehensive systems of management and which use up-to-date technical instruments of management and communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EP7260" target="_blank" >EP7260: Nové přístupy v rozhodování podnikatelských subjektů s agrárním předmětem činnosti</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Agrární perspektivy XII - Nová ekonomika a rozšíření EU
ISBN
80-213-1056-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
594-599
Název nakladatele
PEF ČZU v Praze
Místo vydání
PEF ČZU v Praze
Místo konání akce
PEF ČZU v Praze, Praha
Datum konání akce
18. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—