Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou prezentací subjektů cestovního ruchu v aplikaci World Wide Web. Jsou stanoven kritéria, která by měla vést ke zkvalitnění komunikace se zákazníkem na webových stránkách. Také je stručně charakterizována strategie státní politiky v oblasti cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective communication criteria on www dealing with customers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with criteria for design of www pages. Suggestions for effective communication with clients are presented. Next, results of analysis of the chosen Czech www portals are described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník referátů z 6. Mezinárodnej konferencie doktorandov EDAMBA

  • ISBN

    80-225-1743-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    423-427

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislavě, Obchodní fakulta v Nových Zámkoch

  • Místo vydání

    Nové Zámky

  • Místo konání akce

    Nové Zámky

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku