Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou prezentací subjektů cestovního ruchu v aplikaci World Wide Web. Jsou stanoven kritéria, která by měla vést ke zkvalitnění komunikace se zákazníkem na webových stránkách. Také je stručně charakterizována strategie státní politiky v oblasti cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Effective communication criteria on www dealing with customers
Popis výsledku anglicky
This paper deals with criteria for design of www pages. Suggestions for effective communication with clients are presented. Next, results of analysis of the chosen Czech www portals are described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník referátů z 6. Mezinárodnej konferencie doktorandov EDAMBA
ISBN
80-225-1743-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
423-427
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislavě, Obchodní fakulta v Nových Zámkoch
Místo vydání
Nové Zámky
Místo konání akce
Nové Zámky
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—