Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Actual Question of Multimedia Environment in Science and Technical Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F03%3A00001053" target="_blank" >RIV/62690094:18440/03:00001053 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Actual Question of Multimedia Environment in Science and Technical Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper are demonstrated some aspects of multimedia educational environment, especially in relation to nonverbal objects (imagery) by so-called "dual - coding" theory. This theory of multimedia learning offers a three-process level of ways of integration of visually (picture material, animation and video) and verbally presented material (text information, oral narration, sound sequence) into the learner's working memory during learning

  • Název v anglickém jazyce

    Actual Question of Multimedia Environment in Science and Technical Education

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper are demonstrated some aspects of multimedia educational environment, especially in relation to nonverbal objects (imagery) by so-called "dual - coding" theory. This theory of multimedia learning offers a three-process level of ways of integration of visually (picture material, animation and video) and verbally presented material (text information, oral narration, sound sequence) into the learner's working memory during learning

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information - Communication - Knowledge Engineering Education Today

  • ISBN

    0724-88-73, 3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    322-324

  • Název nakladatele

    Fachhochschule Karlsruhe - Hochscule fuer Technik

  • Místo vydání

    Karlsruhe

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku