Developing the pre-concept of part/whole relationships
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F03%3A00001121" target="_blank" >RIV/62690094:18440/03:00001121 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing the pre-concept of part/whole relationships
Popis výsledku v původním jazyce
The study deals with the problem how to teach the notion part of a whole as a preconcept of fraction.
Název v anglickém jazyce
Developing the pre-concept of part/whole relationships
Popis výsledku anglicky
The study deals with the problem how to teach the notion part of a whole as a preconcept of fraction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Symposius Elementary Maths Teaching
ISBN
80-7290-132-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
167-169
Název nakladatele
Charles University
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—