Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příspěvek k tvorbě ICT kompetencí učitelů chemie v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F05%3A00001492" target="_blank" >RIV/62690094:18440/05:00001492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Contribution for Development of ICT Competencies of Chemistry Teachers in Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The teachers in the Czech republic seem to by not sufficiently prepared for new tasks (ICT) in we do not include teachers of informatics and partially mathematics. There is also lack of methodical materials for using information basis on the Internet. From the above mentioned reason the section of the didactic of chemistry of the chemistry department of the University of Hradec Kralove prepared for introductory testing of the distance education by means of e-learning the course Internet for chemistry teachers. In the paper are presented the structure of the course and its student's evaluation.

  • Název v anglickém jazyce

    The Contribution for Development of ICT Competencies of Chemistry Teachers in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The teachers in the Czech republic seem to by not sufficiently prepared for new tasks (ICT) in we do not include teachers of informatics and partially mathematics. There is also lack of methodical materials for using information basis on the Internet. From the above mentioned reason the section of the didactic of chemistry of the chemistry department of the University of Hradec Kralove prepared for introductory testing of the distance education by means of e-learning the course Internet for chemistry teachers. In the paper are presented the structure of the course and its student's evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Natural Science Education

  • ISSN

    1648-939X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    7-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus