Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jsou přírodní vědy opravdu pro všechny? (Editorial)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00001974" target="_blank" >RIV/62690094:18440/06:00001974 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Can Science Be Really for Everybody? (Editorial).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Can science be really for everybody? The research in the area of science education strengthens the Theory of Science Instruction (didactics) academically and enables closer connection of Physics, Chemistry and Biology, but also the connection to Pedagogy. We believe that both research projects and good practice give a chance to improve useful curricula and create the curriculum of such a quality which will lead students to understanding science and to be science literate.

  • Název v anglickém jazyce

    Can Science Be Really for Everybody? (Editorial).

  • Popis výsledku anglicky

    Can science be really for everybody? The research in the area of science education strengthens the Theory of Science Instruction (didactics) academically and enables closer connection of Physics, Chemistry and Biology, but also the connection to Pedagogy. We believe that both research projects and good practice give a chance to improve useful curricula and create the curriculum of such a quality which will lead students to understanding science and to be science literate.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Natural Science Education

  • ISSN

    1648-939X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus