Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemie v době kurikulární reformy českého školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001980" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001980 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Chemia w dobie reform programu nauczania w Czeskim szkolnictwie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowa sytuacja w Czeskiej Republice dotycząca reformy podstawy programowej nauczania, cechuje się utworzeniem dwóch poziomów podstaw programowych nauczania. Pierwsza "powszechna podstawa nauczania" jest przygotowana przez Pedagogiczny Instytut Badawczy Czeskiego Ministerstwa Edukacji, natomiast "szkolne podstawy nauczania" mają być przygotowane przez poszczególne szkoły "Powszechna podstawa nauczania" w naszym przypadku "Powszechna Postawa Nauczania dla Szkoły Podstawowej" (RVP ZV) - nie mówi o nauczaniuposzczególnych przedmiotów, ale o kształceniu w tzw. obszarach.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemistry in the Time of Curricular Reform of the Czech Educational System

  • Popis výsledku anglicky

    New situation in the Czech republic (new curricular reform) is characterized by preparation of so-called "two-level curriculum", including the "general curriculum" developed by Pedagogical Research Institute of Czech Ministry of Education and "school curriculum" constructed by a school (Bílek and Semrádová, 2003). The "general curriculum" - in our example "Core Curriculum for Primary Education (RVP ZV)" - does not speak about learning subjects but about learning areas.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fundacja Pro Chemia przy Wydziale chemii

  • ISBN

    978-83-921060-3-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Universytet Jagiellonski

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku