Vzdělávání učitelů v kontextu znalostní společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002111" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002111 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher education in context of knowledge society
Popis výsledku v původním jazyce
Modern information technologies are going to enhance development of new methods of searching, acquiring, organizing, processing, sharing and using of information from various sources and disseminate it to users. By modern ICT it is able informations andknowledges share and effective use. To prepare lectures now demands knowledges about different disciplines, combination with skills and practical know-how. Most important activities for effective learning in knowledge society are following: *developmentof education and learning in accordance to knowledge economy needs *continually measure quality of education *exploitate possibilities of learning management systems *create methodology of implementation of e-learning to the education processes with meaningfull proportion of face-to-face and on-line learning *creation of alliances for educational activities in higher education institutions and collaboration with companies
Název v anglickém jazyce
Teacher education in context of knowledge society
Popis výsledku anglicky
Modern information technologies are going to enhance development of new methods of searching, acquiring, organizing, processing, sharing and using of information from various sources and disseminate it to users. By modern ICT it is able informations andknowledges share and effective use. To prepare lectures now demands knowledges about different disciplines, combination with skills and practical know-how. Most important activities for effective learning in knowledge society are following: *developmentof education and learning in accordance to knowledge economy needs *continually measure quality of education *exploitate possibilities of learning management systems *create methodology of implementation of e-learning to the education processes with meaningfull proportion of face-to-face and on-line learning *creation of alliances for educational activities in higher education institutions and collaboration with companies
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatics´2007
ISBN
978-80-969243-7-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
235-239
Název nakladatele
SSAKI
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—