Environmentální aspekty výuky chemie na gymnáziu v analýze používaných učebnic v České republice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002282" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Environmentální aspekty výuky chemie na gymnáziu v analýze používaných učebnic v České republice.
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou uvedeny výsledky analýzy vybraných gymnaziálních učebnic chemie se zaměřením na "ekologické" využití témat v příslušných kapitolách a některá doporučení pro jejich doplnění
Název v anglickém jazyce
Environmentally Aspects of Chemistry Teaching at Grammar Schools based on Analyze of Czech Textbooks
Popis výsledku anglicky
In the article are presented results of analyze of selected grammar school chemistry textbooks based on environmentally topics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava učitelů chemie na enviromentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji : sborník příspěvků
ISBN
978-80-210-4504-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—