Pedagogická praxe budoucích učitelů biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002765" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002765 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická praxe budoucích učitelů biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek v úvodu stručně představuje katedru biologie Pedagogické fakulty Univerzity v Hradci Králové. Následují zkušenosti s průběžnými a souvislými pedagogickými praxemi na kat bi PdF UHK.
Název v anglickém jazyce
The article is focused on the way of preparation of future Biology teachers at the department of Biology - The Faculty of Teaching, Hradec Králové University.
Popis výsledku anglicky
The Faculty of Teaching HKU prepares the students for teaching of biology at primary and secondary schools. The students have to undergo the following subjects during the preparation for their future career: Didactics of Biology I and II, Regular Practice Teaching I and II, and Continuous Practice Teaching. The students can also choose some of the optional subjects which have a close relation to their future career.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
EF - Botanika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická prax - súčasnosť a perspektívy : zborník
ISBN
978-80-8094-145-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—