Může být školská matematika matematikou dobrou?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F08%3A00002358" target="_blank" >RIV/62690094:18440/08:00002358 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Může být školská matematika matematikou dobrou?
Popis výsledku v původním jazyce
V první části je uveden historický pohled na matematiku, ve druhé části se vysvětluje pojem dobrá mateamtika, ve třetí jsou příklady (příběh kružnice, role kalkulů při řešení úloh).
Název v anglickém jazyce
School Mathematics as Good Mathematics?
Popis výsledku anglicky
In the first part theore is a historical view on mathematics, in the second one is described the notion good mathematics, in the third part are examples (the story of a circle, the role of calcul in the problem solving).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pokroky matematiky, fyziky a astronomie
ISSN
0032-2423
e-ISSN
—
Svazek periodika
53
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—