Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání dvou možností dělení médií při výuce jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10067228" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10067228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm022011.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm022011.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání dvou možností dělení médií při výuce jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší porovnání rozdělení médií, tříděných podle běžného způsobu na statická a dynamická, a dělení médií na horká a chladná při výuce jazyků. Příspěvek je založen na porovnání možného dělení médií, které používal McLuhan s dělením uváděným vliteratuře. Cílem je v hrubých rysech naznačit, co ovlivňuje kvalitu výuky při výběru konkrétního média při výuce jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of two possibilities of subdividing media in language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The article compares the traditional subdivision of media to static and dynamic, and the subdivision of media into hot and cool as they apply to foreign language teaching. The article is based upon the comparison of a possible subdivision of media as used by McLuhan with the classification provided for example by Sokolowsky-Šedivá. The aim is to generally indicate how the quality of teaching can be influenced by the selection of a particular media in foreign language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    38-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus