Srovnání práce v systémech Moodle a WebCT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10072173" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10072173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012011.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání práce v systémech Moodle a WebCT
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je zaměřena na porovnání dvou LMS (Learning Management Systém) z uživatelského hlediska. Studie se uskutečnila v prostředí Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové na základě experimentální výuky. Výuka jednoho předmětu probíhala s podporou kurzu ve WebCT a Moodle a na základě elektronického dotazníku studenti sdělovali své názory.
Název v anglickém jazyce
Comparasion of work in Moodle and WebCT
Popis výsledku anglicky
The study focuses on comparing two LMSs (Learning Management Systems) from the user's point of view. The study was carried out at the Faculty of Education of the University of Hradec Králové, it was based on an experimental way of teaching. One subject was taught with the support of a course in the WebCT and Moodle; the students then expressed their opinions while completing an electronic questionnaire.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
36-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—