Elektronická forma marketingu vysokých škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000540" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000540 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronická forma marketingu vysokých škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje výzkum webových stránek českých vysokých škol. Je orientován na pohled uchazeče o studium.
Název v anglickém jazyce
THE ELECTRONIC FORM OF MARKETING UNIVERSITIES
Popis výsledku anglicky
This paper demonstrates research websites of Czech universities. It is oriented to interests of potential students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
X3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
19-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—