Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Who is normal? alias Teacher?s personal constructs of normality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000722" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042812054171/1-s2.0-S1877042812054171-main.pdf?_tid=fc4ab24e-614f-11e2-b71f-00000aab0f6b&acdnat=1358500873_595ecde6cff4a4c26f60e981cc1e90ad" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042812054171/1-s2.0-S1877042812054171-main.pdf?_tid=fc4ab24e-614f-11e2-b71f-00000aab0f6b&acdnat=1358500873_595ecde6cff4a4c26f60e981cc1e90ad</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Who is normal? alias Teacher?s personal constructs of normality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In everyday social contact we commonly use terms like "normal" or "not normal" or "abnormal? to describe another person. What is actually meant by "normal person" that is a question to which we are trying to find the answer in our paper. We present a view of university students (department of teaching and special education, N = 99). The descriptors are obtained by Kelly REP test method.

  • Název v anglickém jazyce

    Who is normal? alias Teacher?s personal constructs of normality

  • Popis výsledku anglicky

    In everyday social contact we commonly use terms like "normal" or "not normal" or "abnormal? to describe another person. What is actually meant by "normal person" that is a question to which we are trying to find the answer in our paper. We present a view of university students (department of teaching and special education, N = 99). The descriptors are obtained by Kelly REP test method.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F1397" target="_blank" >GA406/07/1397: Implicitní teorie normality u pomáhajících profesí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    69

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Neuveden

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    435-441

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus