Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003252" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace prezentuje základní informace vztahující se k realizaci inkluzivního vzdělávání dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. V úvodní části publikace jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k dané problematice (integrace/inkluze, dítě se speciální vzdělávací potřebou aj.) a prezentován legislativní rámec inkluzivního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku. Dále jsou pak v textu prezentovány závěry specifického výzkumu realizovaného v roce 2013 v mateřských školách v ČR, jenž si kladl za cíl zmapovat aktuální připravenost běžných mateřských škol na inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive Education of Pre-School Children with Special Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents basic information related to the implementation of inclusive education of preschool children with special educational needs. In the introductory part of the publication are the basic concepts related to the topic (integration / inclusion, children with special educational needs and others.) Presented a legislative framework for inclusive education of children with special educational needs of preschool children. Furthermore, they are then presented in the text of the conclusionsof the specific research conducted in 2013 in kindergartens in the Czech Republic, which aimed to map the current readiness mainstream nursery schools on inclusive education for children with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-492-2

  • Počet stran knihy

    103

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy