Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003252" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003252 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace prezentuje základní informace vztahující se k realizaci inkluzivního vzdělávání dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. V úvodní části publikace jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k dané problematice (integrace/inkluze, dítě se speciální vzdělávací potřebou aj.) a prezentován legislativní rámec inkluzivního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku. Dále jsou pak v textu prezentovány závěry specifického výzkumu realizovaného v roce 2013 v mateřských školách v ČR, jenž si kladl za cíl zmapovat aktuální připravenost běžných mateřských škol na inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education of Pre-School Children with Special Needs
Popis výsledku anglicky
The publication presents basic information related to the implementation of inclusive education of preschool children with special educational needs. In the introductory part of the publication are the basic concepts related to the topic (integration / inclusion, children with special educational needs and others.) Presented a legislative framework for inclusive education of children with special educational needs of preschool children. Furthermore, they are then presented in the text of the conclusionsof the specific research conducted in 2013 in kindergartens in the Czech Republic, which aimed to map the current readiness mainstream nursery schools on inclusive education for children with special educational needs.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7435-492-2
Počet stran knihy
103
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—