Teachers' Attitudes to Digital Technologies and Informatization of Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003540" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003540 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm022015.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm022015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Informatizácia vzdelávania a vztah učiteľov k digitálnym technológiám
Popis výsledku v původním jazyce
Prácu s informáciami a využívanie moderných informačných a komunikačných technológií je treba integrovať do metód a obsahu rôznych predmetov. V článku popisujeme čiastkové výsledky dotazníkového prieskumu učiteľov prírodovedných predmetov na základných školách v Banskobystrickom kraji a ich vzťah a využívanie IKT vo vyučovaní.
Název v anglickém jazyce
Teachers' Attitudes to Digital Technologies and Informatization of Education
Popis výsledku anglicky
Work with information and use of modern information and communication technologies should be integrated into the methods and contents of different subjects. The paper describes the partial results of a questionnaire survey of science teachers in primaryschools in Banská Bystrica region and their relationship and use of ICT in education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
26-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—