Podpora výuky předmětu obnovitelné zdroje energie v elektrotechnických laboratořích Část 4: Měřicí soustrojí v laboratorní praxi 2 - Výkonové charakteristiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50013815" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50013815 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://media4u.cz/mm042017.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/mm042017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora výuky předmětu obnovitelné zdroje energie v elektrotechnických laboratořích Část 4: Měřicí soustrojí v laboratorní praxi 2 - Výkonové charakteristiky
Popis výsledku v původním jazyce
Podpora technického vzdělávání je jen velmi obtížně realizovatelná pouze na teoretické bázi. Chceme-li zvýšit zájem studentů o techniku a její aplikaci do praxe, je nezbytné podpořit teoretickou výuku rozsáhlými praktickými činnostmi. Modelové soustrojí energetického mikrozdroje s asynchronním generátorem, které vzniklo v elektrotechnických laboratořích katedry technických předmětů v rámci diplomové práce Mgr. Jana Škody je takovým příkladem. Čtvrtá část je věnována výkonovým charakteristikám asynchronního generátoru.
Název v anglickém jazyce
Teaching support for course renewable energy sources in the electrotechnical laboratories Part 4: Measuring Machine Sets in the Laboratory Practice 2 - Power Characteristics
Popis výsledku anglicky
Promotion of technical education can be very difficult to implement only on a theoretical basis. If we are to arouse students' interest in technical solutions and the application in practice, it is necessary to promote extensive practical education activities. The model micro-source energy with asynchronous generator, which was created in the electrical laboratories of the department of technical subjects within the Mgr. Jan Skoda thesis is an example. The fourth part is present to the power characteristics of the asynchronous generator.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
47-60
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—