Možnosti využití CNC strojů ve výukovém procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F24%3A50022010" target="_blank" >RIV/62690094:18440/24:50022010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://media4u.cz/mm012024.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/mm012024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití CNC strojů ve výukovém procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Střední odborné školy stojí v současnosti před úkolem připravit pro praxi odborníky schopné zvládat moderní technologie. Mezi ně se řadí obrábění s využitím CNC strojů. Tyto výrobní prostředky se prosazují do výuky nejen na středních školách s technickým zaměřením, ale také v dalších typech středních a základních škol.
Název v anglickém jazyce
CNC machine tools; industrial secondary school; teaching process; STEM.
Popis výsledku anglicky
Secondary vocational schools are currently faced with the challenge of preparing professionals capable of mastering modern technologies for practice. This includes machining with the use of CNC machines. These production tools are being introduced into teaching not only in technical secondary schools but also in other types of secondary and primary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
1214-9187
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
21-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—