Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Object teaching of Graph algorithms

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F02%3A00000465" target="_blank" >RIV/62690094:18450/02:00000465 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Object teaching of Graph algorithms

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The base concepts and theorems of the Graph Theory and related Graph Algorithms are taught in the frame of the subject Discrete Mathematics at our university . Good understanding of graph algorithms develops logical thinking of students very much. Therefore we focus prorely on these problems. When we explain algorithms we put emphasis on mutual relations between individual algorithms. In the article we present a theoretical background and at the conference we introduce in the environment Delphi preparedvisual presentations which we use in the lectures as a very nice complement for illustration all above-mentioned algorithms.

  • Název v anglickém jazyce

    Object teaching of Graph algorithms

  • Popis výsledku anglicky

    The base concepts and theorems of the Graph Theory and related Graph Algorithms are taught in the frame of the subject Discrete Mathematics at our university . Good understanding of graph algorithms develops logical thinking of students very much. Therefore we focus prorely on these problems. When we explain algorithms we put emphasis on mutual relations between individual algorithms. In the article we present a theoretical background and at the conference we introduce in the environment Delphi preparedvisual presentations which we use in the lectures as a very nice complement for illustration all above-mentioned algorithms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2nd International Conference on the Teaching of Mathematics

  • ISBN

    není uvedeno

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    John Wiley &Sons, Inc.

  • Místo vydání

    Hersonissos

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku