Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of our e-learning courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F03%3A00000538" target="_blank" >RIV/62690094:18450/03:00000538 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of our e-learning courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové, has been dealing with e-learning for more than five years. In 2001 intensive activities on adapting selected subjects taught in the combined form of studies started and new e-learning courses (called e-subjects) emerged in the virtual learning space WebCT. In 2002 twenty-eight e-subjects were approved by the commission of experts and applied in lessons. Other thirty e-subjects are being prepared. In total 32 teachers use and createe-subject courses and more than 2000 positions are occupied (1 student may participate in more courses). During 2002 a continuous evaluation of VLE WebCT and e-subjects proceeded, teachers prepared their own evaluation sheets. In December 2002 anextensive study via questionnaire started. It was aimed at all 700 students who worked the virtual learning space, 360 of them made replies. This paper describe results of this questionnaire.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of our e-learning courses

  • Popis výsledku anglicky

    The Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové, has been dealing with e-learning for more than five years. In 2001 intensive activities on adapting selected subjects taught in the combined form of studies started and new e-learning courses (called e-subjects) emerged in the virtual learning space WebCT. In 2002 twenty-eight e-subjects were approved by the commission of experts and applied in lessons. Other thirty e-subjects are being prepared. In total 32 teachers use and createe-subject courses and more than 2000 positions are occupied (1 student may participate in more courses). During 2002 a continuous evaluation of VLE WebCT and e-subjects proceeded, teachers prepared their own evaluation sheets. In December 2002 anextensive study via questionnaire started. It was aimed at all 700 students who worked the virtual learning space, 360 of them made replies. This paper describe results of this questionnaire.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Quality Dialogue Integrating Quality Cultures in Flexible, Distance and eLearning

  • ISBN

    -

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    591-595

  • Název nakladatele

    EDEN

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Rhodes

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku