Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inteligence prostředí: Nové možnosti pro on-line vzdelávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F06%3A00001838" target="_blank" >RIV/62690094:18450/06:00001838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Inteligencia prostredia: Nové možnosti pre on-line vzdelávanie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výskum na Fakulte informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové už niekoľko rokov zameriavame na problematiku manažmentu znalostí a jeho aplikácie pre podporu činností vzdelávacej inštitúcie. Tento výskum, podporovaný prostriedkami Grantovej agentúry ČR vo svojom nedávnom štádiu vyústil do poznania, že do úvah o podpore činností vzdelávacej inštitúcie je veľmi vhodné zahrnúť i prístupy, ktoré sú výstupom výskumu novej a v súčasnosti široko študovanej oblasti zvanej inteligencia prostredia (angl. Ambient Intelligence). Táto oblasť je zaujímavá jednak z hľadiska jej možného prepojenia s prístupmi manažmentu znalostí, a jednak z hľadiska jej aplikácie v akademickom prostredí s cieľom zvýšiť atraktivitu tohto prostredia pre študentov, ale aj pedagógov a administratívnych pracovníkov. Navyše sa ukazuje, že prístupy inteligencie prostredia možno veľmi zaujímavo aplikovať na rozšírenie tradične používaných systémov pre riadenie štúdia. V príspevku prinášame vysvetlenie našich prístupov

  • Název v anglickém jazyce

    Ambient Intelligence: New Possibilities for On-line Education

  • Popis výsledku anglicky

    Research at the Faculty of Informatics and Management UHK has been for a couple of years oriented towards knowledge management and its applications in educational institution activities support. The research, supported by the Grant Foundation of the Czech Republic, resulted recently in understanding that including the approaches of recently very modern area of Ambient Intelligence into the research effort might be very beneficial. The area of Ambient Intelligence seems to be interesting primarily from the view of its possible interconnection with the knowledge management area, but also from the point of view of its application in academic environment aiming to increase the attractiveness of the environment for students, teachers, as well as administrative staff. Furthermore, the Ambient Intelligence approaches and technology seem to be very suitably applicable for an enhancement of traditionally used learning management systems. In the paper, we wish to present overview of our approach

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIVAI 2006 - Dištančné vzdelávanie v Aplikovanej informatike

  • ISBN

    80-8050-975-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    26-31

  • Název nakladatele

    Michal Vaško

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku