Management malé obce. Management a marketing v podmínkách malých obcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F07%3A00002060" target="_blank" >RIV/62690094:18450/07:00002060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management malé obce. Management a marketing v podmínkách malých obcí
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace pojednává o managementu a marketingu malých obcí. Vypracovává se pro účely diseminace výsledků projektu Ministerstva pro místní rozvoj ČR WB-01-04 "Zvýšení kvality managementu obcí do pěti tisíc obyvatel I" uskutečněného v letech 2005 - 2007.
Název v anglickém jazyce
Management Of Small Municipality. Management And Marketing Of Small Municipality
Popis výsledku anglicky
Publication discusses management and marketing of small municipality. Book is developed to disseminate results of Czech Ministry of Regional Development Project WB-01-04 "Improvement Of Municipality Management Up To 5,000 Inhabitants I" realized in years2005 - 2007.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-01-04" target="_blank" >WB-01-04: Zvýšení kvality managementu obcí do pěti tisíc obyvatel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7041-957-1
Počet stran knihy
83
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—