Přístup projektu ELU k pedgogice v iDTV
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F07%3A00002065" target="_blank" >RIV/62690094:18450/07:00002065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ELU Project Approach to iDTV Pedagogy
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents main issues related to interactive digital television (iDTV) and its utilization in education. The paper sumarizes pedagogical aspects and special attention is paid to differences between t-learning and other types of technology-basedlearning methods.
Název v anglickém jazyce
ELU Project Approach to iDTV Pedagogy
Popis výsledku anglicky
The paper presents main issues related to interactive digital television (iDTV) and its utilization in education. The paper sumarizes pedagogical aspects and special attention is paid to differences between t-learning and other types of technology-basedlearning methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Emerging e-learning Technologies and Applications
ISBN
978-80-8086-061-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
307-310
Název nakladatele
ELFA
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—