Motivační strategies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002145" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002145 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Motivational Strategies
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes a few techniques on how to motivate students of business English to study business English.
Název v anglickém jazyce
Motivational Strategies
Popis výsledku anglicky
The article describes a few techniques on how to motivate students of business English to study business English.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The teacher : english language teaching
ISSN
1644-2059
e-ISSN
—
Svazek periodika
60
Číslo periodika v rámci svazku
6-7
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—