Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002488" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002488 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization
Popis výsledku v původním jazyce
Graph theory and combinatorial optimization are powerful tools for teachers allowing them to develop logical thinking of students, increase their imagination and make them familiar with solutions to various practical problems. The paper offers some ideashow to make the teaching of these branches of applied mathematics and computer science more understandable and attractive.
Název v anglickém jazyce
Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization
Popis výsledku anglicky
Graph theory and combinatorial optimization are powerful tools for teachers allowing them to develop logical thinking of students, increase their imagination and make them familiar with solutions to various practical problems. The paper offers some ideashow to make the teaching of these branches of applied mathematics and computer science more understandable and attractive.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
WSEAS transactions on mathematic
ISSN
1109-2769
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
8
Stát vydavatele periodika
GR - Řecká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—